وی تصریح کرد: تصاویر فرضی متهمان با راهنمایی 2 مالباخته تهیه و در اختیار واحدهای گشت گذاشته شد.
یارندی گفت: در حین رسیدگی به این پرونده، یک خودروی پیکان سفیدرنگ با 2 سرنشین در مقابل یکی از بانکها مشاهده شد که بعد از دقایقی، پیرزنی را که از بانک خارج شده بود سوار کرده و به نقطه خلوتی انتقال دادند و در حالی که قصد زورگیری از او را داشتند، در عملیاتی از سوی کارآگاهان پلیس شهریار دستگیر شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران گفت: متهمان دستگیرشده که 2 برادر به نامهای «خالق» و «غلامرضا» هستند، در بازجویی، به زورگیری از سالمندان مستمریبگیر اعتراف کرده و همچنین بنابر اظهارات متهمان، آنها با کمین کردن در مقابل بانکها، افراد مسن را که از بانک خارج میشدند، سوار خودرو میکردند و آنها را به بیابانهای اطراف میکشاندند و با تهدید چاقو اموالشان را به سرقت میبردند. یارندی گفت: با دستگیری 2 برادر زورگیر، تعداد دیگری از مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه و متهمان را شناسایی کردند که پرونده به همراه زورگیران برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته